بصائر
بصائر

بصائر

هر تهدیدی قبل از رسیدن به مرزها نابود می‌شود


جانشین فرمانده کل ارتش گفت: هر تهدیدی قبل از آنکه به مرزهای ما برسد با پاسخ کوبنده نیروهای مسلح مواجه می‌شود.

سال 93 داعش در نزدیکی مرزهای ایران بود/ همه تهدیدات با همکاری دستگاه‌های امنیتی خنثی شده است

مراسم رژه روز ارتش آغاز شد

 مراسم رژه نیروهای مسلح ارتش جمهوری اسلامی ایران

مراسم رژه یگان‌های ارتش بمناسبت 29 فروردین، در جوار حرم بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی آغاز شد.

 ، رژه بزرگ نیروهای سه گانه ارتش و قرارگاه پدافند هوایی به مناسبت 29 فروردین (روز ارتش و تجلیل از فداکاری‌های نیروی زمینی) با حضور حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح و فرماندهان عالیرتبه ارتش، سپاه و نیروی انتظامی در جوار حرم حضرت امام خمینی(ره) آغاز شد.

در این مراسم که وابستگان نظامی دیگر کشورها نیز در آن حاضر هستند، یگان‌های مختلف محمول و پیاده نیروهای ارتش و قرارگاه پدافند هوایی رژه خواهند رفت.

همزمان با تهران، رژه روز ارتش در دیگر شهرهای کشور نیز برگزار می‌شود.


اخبار ضدونقیض از بازداشت ابوبکر بغدادی

به تازگی اخبار تایید نشده‌ای از سرنوشت نامشخص سرکرده گروه تروریستی داعش منتشر شده است.

 
ادامه مطلب ...

نگرانی‌ها از حرکت ترکیه به سمت حکومت دیکتاتوری افزایش یافته است

ایندیپندنت: نگرانی‌ها از حرکت ترکیه به سمت حکومت دیکتاتوری افزایش یافته است ؛ روزنامه ایندیپندنت با اشاره به نتیجه همه‌پرسی ترکیه که زمینه را برای افزایش اختیارات رجب طیب اردوغان فراهم می کند، نوشت: بسیاری از شهروندان ترکیه نگران پیامدهای حرکت کشور به سمت یک «حکومت دیکتاتوری» هستند. 

این روزنامه انگلیسی در گزارشی نوشت: ترکیه با مجموعه پیچیده‌ای از مشکلات رو به روست- از سرگیری جنگ بین دولت و شبه‌نظامیان کرد، حملات مکرری که داعش مسئولیت آن را بر عهده گرفته است و ناشی از نقش این کشور در جنگ سوریه است، و وضعیت فوق‌العاده‌ای که هنوز در پی کودتای شکست خورده سال گذشته علیه دولت هنوز به قوت خود باقی است.  
با وجود این، ماهیت ناپایدار ترکیه این امکان را برای رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور این کشور، فراهم کرده است تا تصویر فردی مستبد را از خود ترسیم کند که شاید فقط به او امکان دهد دامنه اختیارات خود را گسترده کند. 

ثریا در آستانه انتخابات مسائل اصلی دانشگاه ها را بررسی کرد:

برنامه ثریا در آستانه انتخابات به بررسی چرایی کاهش رشد علمی کشور و افزایش بیکاری فارغ التحصیلان و ضرورت ایجاد تحول واقعی در آموزش عالی کشور در دولت آینده پرداخت. در سالهای اخیر پرداخت.

مسوولان دولتی می گفتند در سال 95 ، سه پرتاب ماهواره خواهیم داشت، اما یکی هم پرتاب نشد!/ از ترس تحریم و تشر آمریکایی ها، پرتاب ماهواره شبرنامه ثریاریف را از روی سکوی پرتاب جمع کردند!