بصائر
بصائر

بصائر

تصاویر | گوشه‌ای از آخرین خاطرات با آیت‌الله هاشمی

چند رسانه‌ای > عکس - در گزارش تصویری زیر عکس‌هایی از مرحوم آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی به مناسبت اولین سالگرد درگذشتش را می‌بینید.

 

ادامه مطلب ...

تصاویر | یک روز با مراقبان ایران‌


چند رسانه‌ای > عکس - مرزبانان شهرستان مریوان در پاسگاه ساوجی به صورت شبانه‌روزی در برجک‌های مستقر در مرز با عراق دیدبانی می‌کنند. ساوجی، روستایی از توابع بخش خاو و میرآباد شهرستان مریوان است.

 
ادامه مطلب ...

تصاویر | بازدید رئیس‌جمهور فرانسه و همسرش از جاده ابریشم


چند رسانه‌ای > عکس - امانوئل مکرون ­رئیس جمهوری فرانسه به همراه «بریژیت» همسرش، نخستین سفر خود به چین پس از به قدرت رسیدن را از شهر شیان در شمال این کشور آغاز کرد که نقطه آغازین جاده ابریشم به شمار می‌آید. وی همچنین در این سفر از بتکده غاز بزرگ وحشی که یکی از بتکده‌های پیروان مذهب بودایسم است بازدید کرد.

تصاویری از حضور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در کنار رهبر انقلاب

چند رسانه‌ای > عکس - در نوزدهم دی ماه سال 1395 آیت‌الله اکبر هاشمی‌رفسنجانی با نقش آفرینی در مهم‌ترین مقام‌های سیاسی کشور، پس از عمری تلاش بی‌وقفه در راه اسلام و نظام جمهوری اسلامی درگذشت. در تصاویر زیر مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را در کنار آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌بینید.

 
ادامه مطلب ...

تصاویر | ۳۱ سال پیش؛ آغاز پرهزینه‌ترین و پرتلفات‌ترین عملیات جنگ


چند رسانه‌ای > عکس - در نوزدهم دی ماه سال 1365 عملیات کربلای 5 با رمز «یا زهرا (س)» در جنوب شرقی بصره، منطقه شلمچه آغاز شد.

 

ادامه مطلب ...