بصائر
بصائر

بصائر

فیلم «یتیم خانه ایران» را ببینید

مقدمه :


ߔ阧بوالقاسم طالبی با ساخت فیلم «یتیم خانه ایران» نسل کشی انگلیسی‌های #خبیث در ایران را به تصویر کشیده است.

♦️برگی از جنایت انگلیس در ایران :

ߔ阯ر اسناد وزارت خارجه امریکا آمده است؛ در اثر قحطی 100سال پیش درایران، نیمی از جمعیت این کشور کشته شدند. بر اساس این اسناد، تلفات ایران در سال های قحطی 8 تا 10 میلیون نفر بوده است.

♦️دلایل بروز قحطی و مرگ در ایران :

1⃣ورود قوای نظامی انگلیسی به ایران

2⃣خرید ذخائر غلّه ایران توسط قشون انگلیس

3⃣عدم صدور مجوز خرید غلّه به ایران

4⃣ممانعت از واردات غلّه از عراق و...به ایران

5⃣سوزاندن انبارهای غلّه ایران توسط انگلیسی‌ها

6⃣شیوع بیماری‌‌های مرگبار مانند وبا در ایران

♦️نتیجه :

ߔ陆سل کشی و متلاشی کردن جمعیت ایران توسط انگلیسی‌ها با هدف حفظ سلطه و کنترل هر چه بیشتر انگلیس بر کشورمان صورت گرفت. فیلم «یتیم خانه ایران» را ببینید. دیدن این فیلم به ویژه برای آقایان روحانی، ظریف و اعضای #حلقه_نیاوران بسیار آموزنده خواهد بود.

السلام علیک یا صاحب الزمان

ﻭﻗﺘﻲ ﮐﻪ ﻣﻲ ﮔﻮﻳﻨﺪ "ﻋﻠــﻲ(ﻉ)" ﻏﺮﻳﺐ ﺑﻮﺩ ،

ﻟﻌﻨﺖ ﻣﻲ ﮐﻨﻴﻢ

ﻣﺮﺩﻣﺎﻥ ﺁﻥ ﺯﻣﺎﻥ ﺭﺍ؛

ﻭﻗﺘﻲ ﮐﻪ ﻣﻲ ﮔﻮﻳﻨﺪ "ﺣﺴﻴـــﻦ(ﻉ)" ﻏﺮﻳﺐ ﺑﻮﺩ ،

ﻟﻌﻨﺖ ﻣﻲ ﮐﻨﻴﻢ

ﻣﺮﺩﻣﺎﻥ ﺁﻥ ﺯﻣﺎﻥ ﺭﺍ؛

ﻭﺍﻱ ﺑﻪ ﺭﻭﺯﻱ ﮐﻪ ﺑﮕﻮﻳﻨﺪ ﻣﻬـــﺪﻱ(ﻋﺞ) ﻏﺮﻳﺐ ﺑﻮﺩ،

ﻟﻌﻨﺘﻤﺎﻥ ﻣیکنند…

طنز یا واقعیت

نرخ دیه یک مرد 253 ﻣﻴﻠﻴﻮﻥ ﺗﻮﻣﺎﻥ است!


ﻳﻌﻨﯽ ﻣُﺮﺩﻩ ﻫﺮ ﻣﺮﺩ 253 ﻣﻴﻠﻴﻮﻥ ﺗﻮﻣﺎﻥ ﺍﺭﺯﺵ ﺩﺍﺭﺩ، ﻭ ﺑﻪ ﻭﺭﺛﻪ ﭘﺮﺩﺍﺧﺖ ﻣﯽﺷﻮﺩ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﺍﻳﻨﻜﻪ ﺳﻮﺩ ﺳﭙﺮﺩﻩ ﺑﺎﻧﮑﯽ ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﺣﺎﺿﺮ ﺣﺪﻭﺩ 18% ﺍﺳﺖ، ﺳﻮﺩ ﻣﺎﻫﯿﺎﻧﻪ ﺳﭙﺮﺩﻩ ﮔﺬﺍﺭﯼ ﺍﯾﻦ ﻣﺒﻠﻎ ﻣﯽﺷﻮﺩ ﻣﺎﻫﯿﺎﻧﻪ 3.795.000 ﺗﻮﻣﺎﻥ!

ﺑﻨﺎﺑﺮﺍﻳﻦ ﺍﮔﺮ ﻣﺮﺩی ﻣﺎﻫﻴﺎﻧﻪ ﻛﻤﺘﺮ ﺍﺯ ﻣﺒﻠﻎ ﻓﻮﻕ ﺩﺭﺁﻣﺪ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ ﺯﻧﺪﻩ ﺑﻮﺩﻧﺶ هیچ ﺗﻮﺟﻴﻪ ﺍﻗﺘﺼﺎﺩﯼ ﻧﺪارد!

یک نوشیدنی تازه و خوشمزه برای مقابله با بیماری ها


برای تقویت بنیه بدن و جلوگیری از ابتلا به انواع بیماری ها، کمی در وعده صبحانه خود تغییر ایجاد کنید و از مزایای نوشیدنی های درمانی منحصربفرد برای سلامت بدن بهره مند شوید

اگر شما هم جزو آن‌دسته از افراد هستید که صبح ها برای حفظ سلامت بدن و دستگاه گوارش از نوشیدنی آب و لیمو استفاده می کنید، برای بالا بردن اثرات درمانی این شربت لیمو به آن آب آناناس اضافه کنید.

گفتنی است، اضافه کردن آناناس به آب و لیمو ترش می تواند از خاصیت اسیدی لیمو ترش بکاهد و این نوشیدنی را قلیایی کند که برای حفظ سلامت بدن بسیار مفید است.

در آناناس انواع مواد مفید برای حفظ سلامت بدن وجود دارد، از جمله انواع آنتی اکسیدان ها، مواد معدنی و نیز ویتامین ها که می توانند برای جلوگیری از ابتلا به بسیاری از بیماری ها مورد استفاده قرار بگیرد.

از جمله خواص درمانی مخلوط آب لیمو و آناناس، با توجه به آنتی اکسیدان های موجود در آن، می توان پیشگیری از ابتلا به انواع سرطان ها را نام برد، همچنین این ترکیب برای درمان مشکلات دهان و دندان ، عفونت لثه و دندان درد می تواند بسیار موثر باشد.

پکتین یکی از مواد بسیار مفید برای سلامت بدن است که در ترکیب لیمو وجود داد و می تواند باعث کاهش اشتها شود، تحقیقات پزشکی نشان داده است که افرادی که غذا و نوشیدنی های قلیایی مصرف می کنند بسیار سریعتر از دیگران می توانند وزن کم کنند و به تناسب اندام دلخواه خود دست یابند.

آب رسانی به اعضای بدن یکی دیگر از فواید نوشیدن این محلول در وعده صبحانه است، زیرا لیمو ترش دارای خواص الکترولیتی بالا و موادی چون کلسیم، منیزیم و پتاسیم است و می تواند مانع از پیری پوست، احساس تشنگی و ضعف و خستگی در افراد شود.

و نیز از جمله دیگر خواص این نوشیدنی می توان، تنظیم اسید اوریک خون، جوانسازی پوست، کاهش فشار خون و تنظیم گردش خون، رفع غلظت خون، بهبود حرکات روده و افزایش متابولیسم بدن را نام برد.

کاش زائر قبر حسین ابن علی بودم

 به گزارش خبرنگار روضه نیوز ؛همزمان با فرارسیدن ماه صفر و ایام زیارت سید و سالار شهیدان مجموعه روایات زیارت اربعین توسط روضه نیوز منتشر شد.

بدون عکس

قال الامام الصادق (ع) :

مَا مِن أَحَدٍ یَومَ القِیَامَةِ إِلَا وَ هُوَ یَتَمَنَى أَنَهُ زَارَ الحُسَینَ بنَ عَلِیٍ ع لَمَا یَرَى لِمَا یُصنَعُ بِزُوَارِ الحُسَینِ بنِ عَلِیٍ مِن کَرَامَتِهِم عَلَى اللَهِ

 هیچ کس نیست در روز قیامت مگر اینکه آرزو می کند ای کاش امام حسین علیه السلام را زیارت کرده بودم آن هنگامی که می بیند که با زوار امام حسین علیه السلام چه می کنند، چقدر نزد خداوند مورد کرامت واقع می شوند. (وسائل الشیعه/ ج14/ص424)