بصائر
بصائر

بصائر

هدف از نفوذ در میان مسئولان چیست؟+ عکس



کاوه مدنی

کاوه مدنی معاون فراری سازمان محیط زیست، در پیوستن ایران به توافق پاریس که می‌تواند تاثیرات مخربی بر اقتصاد کشور وارد آورد، نقش اساسی داشت.

 در دیدار اخیر رهبرمعظم انقلاب با کارکنان وزارت اطلاعات، ایشان مجددا نسبت به ورود نفوذی‌ها به دستگاه‌های کشور هشدار دادند. تکرار این مسئله نشان از این دارد که مسئله نفوذ سرویس‌های امنیتی خارجی در میان مسئولان کشور و تغییر محاسبات و برنامه‌های آنها جدی تر شده و طی ماه‌های اخیر پرونده‌های بسیاری از افراد که در لباس دوست، اهداف دشمن را پیش می‌بردند رسانه‌ای شد.

روحانی درباره امضای رئیس‌جمهور آمریکا بر برجام چه گفته بود؟



ورود روحانی به خراسان رضوی

روحانی درباره امضای رئیس‌جمهور آمریکا بر برجام چه گفته بود؟اکنون با گذشت بیش از دو سال از اجرای برجام و خروج آسان آمریکا از این توافق، نتایج عمل نکردن به شروط رهبری در برجام مشخص شد.

رهبر انقلاب هفته گذشته در دیدار از دانشگاه فرهنگیان، از عدم اخذ تضمین‌های لازم برای اجرای برجام انتقاد کردند و از عدم اجرای شرط ایشان درباره ضرورت امضای کتبی رئیس جمهور آمریکا خبر دادند.

ادامه مطلب: 

امیر حاتمی: برای نابودی داعش در افغانستان آمادگی لازم داریم



امیر حاتمی وزیر دفاع ایران با بیان اینکه داعش ابزار امنیتی آمریکا است گفت: برای نابودی این گروه تروریستی در افغانستان آمادگی لازم را داریم.

 به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، سپهبد طارق شاه بهرامی وزیر دفاع جمهوری اسلامی افغانستان که به دعوت وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در رأس یک هیئت بلندپایه دفاعی و نظامی به  ایران سفر کرده است در ستاد وزارت دفاع مورد استقبال رسمی امیر سرتیپ حاتمی قرار گرفت و بلافاصله دور نخست مذاکرات دوجانبه با حضور وزرای دفاع جمهوری اسلامی ایران و افغانستان برگزار شد.


چرا ترامپ از برجام خارج شد؟



چرا ترامپ از برجام خارج شد؟اگر آمریکا اطمینان پیدا می‌کرد که در صورت خروج از برجام، ایران هم از برجام خارج خواهد شد، هرگز به خروج از برجام و از دست دادن این سند طلایی تن نمی‌داد.

چرا ترامپ از برجام خارج شد؟

روزنامه کیهان در شماره امروز خود به قلم حسین شریعتمداری نوشت: پیش از این با استناد به امتیازاتی که داده‌ایم و دستاورد تقریبا هیچی که داشته‌ایم، تاکید کرده بودیم که برجام برای آمریکا یک سند طلایی است و پیش‌بینی کرده بودیم که ترامپ هرگز این امتیاز بزرگ را که به قول اوباما بدون شلیک حتی یک گلوله به دست آورده است، از دست نخواهد داد و از برجام خارج نمی‌شود.

سلاح تک تیرانداز طاهر ساخت جهاد خودکفایی نیروی زمینی ارتش