بصائر
بصائر

بصائر

تصمیم جدی ترامپ درباره ایران/ تهران در حال ساخت بمب هسته‌ای است!


« اطلاعاتی دقیق در رابطه با ادامه تلاش های ایران برای ساخت تسلیحات هسته ای وجود دارد؛ باید شواهد موجود در نظر گرفته شود تا تمامی تحریم ها مجددا علیه ایران اعمال شود و این کشور به خاطر فریب و تقلب مسئول شمرده شود...»
ترامپ تصمیم جدی ترامپ درباره ایران/ تهران در حال ساخت بمب هسته‌ای است!

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، پایگاه خبری هیل (Hill) وابسته به کنگره آمریکا با انتشار گزارشی ایران را به  تلاش برای ساخت بمب هسته ای متهم کرده و خواستار برخورد قاطع دولت ترامپ با ایران شده است!


در این گزارش آمده است:
«رکس تیلرسون، وزیر امور خارجه آمریکا در 17 آوریل 2017 توافق هسته ای ایران را یک توافق شکست خورده توصیف کرد اما در عین حال عنوان کرد که ایران به این توافق پایبند بوده است. تیلرسون تهدید نکرد که آمریکا از توافق هسته ای کنار خواهد کشید اما گفت که دولت ترامپ تحریم های جدیدی را به خاطر فعالیت های موشکی و حمایت از تروریسم علیه ایران وضع خواهد کرد. تیلرسون همچنین اعلام کرد شورای امنیت ملی، توافق هسته ای را بازبینی خواهد کرد.


پرزیدنت ترامپ به شورای امنیت ملی آمریکا 90 روز فرصت داده است تا بررسی توافق هسته ای و پایبندی ایران به آن را به پایان رساند؛ به هر حال ترامپ باید در آینده نزدیک یک سری تصمیمات جدی در رابطه با اعمال دوباره تمامی تحریم ها علیه ایران و یا ادامه تعلیق تحریم ها اتخاذ نماید. باید شواهد موجود در نظر گرفته شود تا تمامی تحریم ها مجددا علیه ایران اعمال شود و این کشور به خاطر فریب و تقلب مسئول شمرده شود.

 

در تاریخ 21 آوریل شورای ملی مقاومت ایران [سازمان منافقین] از وجود یک پایگاه هسته ای دیگر در ایران پرده برداشت. شورای ملی مقاومت ایران، اطلاعاتی دقیق در رابطه با ادامه تلاش های ایران برای ساخت تسلیحات هسته ای ارائه کرده است.

 

در همان زمان فاکس نیوز (Fox News) با انتشار گزارشی به انعکاس این موضوع پرداخته و نوشت: «شورای ملی مقاومت ایران با استناد به تصاویر ماهواره ای اخیر و اطلاعاتی که به ادعای آن ها از منابع خود در ایران به دست آورده اند عنوان کردند که جمهوری اسلامی هنوز در حال فعالیت مخفیانه برای تسلیحاتی سازی هسته ای اند؛ یعنی ایستگاه نهایی در مسیر دستیابی به تسلیحات هسته ای.

به گفته اعضای شورای ملی مقاومت ایران، واحد مهندسی که مسئولیت این مورد را بر عهده دارد، سازمان تحقیقات و نوآوری امور دفاعی ایران است.»


مقامات ارشد ایرانی از جمله حسین دهقان، وزیر دفاع این کشور، عباس عراقچی، جانشین وزیر امور خارجه، محسن رضایی فرمانده سابق سپاه پاسداران، بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی و برخی از اعضای کمیته امنیت ملی و امور خارجی مجلس ایران، برخی از اشخاصی بودند که در مقابل این افشاگری موضع گیری کردند تا از تاثیرات بین المللی آن بکاهند[!]

 

در مسیر تحقیقات در رابطه با ایران باید سه موضوع زیر مورد توجه قرار گیرد:

ابتدا باید تحریم های جدیدی علیه ایران به خاطر ساخت موشک های بالستیک، پیگیری ساخت تسلیحات هسته ای و حمایت از تروریسم وضع گردد.

 

موضوع دوم آن است که باید فریب کاری و تقلب های ایران در گذشته مورد توجه قرار گیرد و تنها به در نظر گرفتن شرایط موجود اکتفا نشود.

 

و مسئله سوم آنکه باید به واکنش های ایران به افشای اقدامات اخیرش توسط شورای ملی ایران مقاومت ایران توجه کرد؛ وقتی ایران موضعی جدی تر نسبت به چنین مواردی اتخاذ می کند حاکی از آن است که به احتمال زیاد در حال مخفی سازی است.»

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.