بصائر
بصائر

بصائر

معاون اجرایی ارتش ؛بخش عمده مأموریت‌های نیرو‌های مسلح بر عهده سربازان است

1398/9/30 شنبه

 

معاون اجرایی ارتش با بیان اینکه سربازان وظیفه از مهمترین مؤلفه‌های قدرت ارتش و از ارکان تعیین‌کننده آن به شمار می‌روند، گفت: امروز بخش قابل توجهی از بار سنگین اجرای مأموریت‌های مختلف ارتش در بخش‌های زمین، دریا، هوا و فضا بر عهده سربازان وظیفه است.

 به گزارش روابط عمومی ارتش : امیر سرتیپ «محمد محمودی» معاون اجرایی ارتش در مراسم اعطای گواهینامه مهارتی به یک هزار و ۷۰۰ نفر از سربازان وظیفه که امروز (شنبه) در مرکز آموزش شهدای ۰۱ نیروی زمینی ارتش برگزار شد، اظهار داشت: واژه سربازی در ساختار نیرو‌های مسلح به‌ویژه ارتش از مفهوم عمیق و با ارزشی برخوردار است، که با آموزش، خدمت به مردم در راستای ارتقای امنیت ارتباط مستقیم دارد.

وی با بیان اینکه سربازان وظیفه از مهمترین مؤلفه‌های قدرت ارتش و از ارکان تعیین‌کننده آن به شمار می‌روند، افزود: امروز بخش قابل توجهی از بار سنگین اجرای مأموریت‌های مختلف ارتش در بخش‌های زمین، دریا، هوا و فضا بر عهده سربازان وظیفه است.

معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: دوران سربازی باید بستر تجربه‌اندوزی و پختگی جوانان را فراهم کند.

امیر محمودی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس ۲ میلیون و ۶۴۰ هزار سرباز حضور داشتند که از این تعداد قریب به ۴۰ هزار نفر به شهادت رسیدند، گفت: مقاومت‌های جانانه جوانان سرباز در دوران دفاع مقدس، فتوحات بسیار زیادی را رقم زد.

وی عنوان کرد: اگر کشورمان امروز از امنیت برخوردار است به علت آن سابقه‌ای است که دشمن در دوران هشت سال دفاع مقدس آن را مشاهده کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.